środa, 8 października 2014

You're in the army now...

Heyka
Długa przerwa nastała, ale co się odwlecze to nie uciecze!
Zresztą nie bardzo było o czym pisać. Wasza aktywność zmalała prawie do zera. Nie udało się zagrać z Hipolitem. Majki w ogóle się nie odzywa. Werter odbił się od klęski urodzaju w Bolt Action - osobne ręce i broń to fajna sprawa bo można się pobawić i zrobić naprawdę unikatowe modele ale jak trzeba złożyć 20+ modeli to ręce opadają. Juby po ostatniej kostkowej porażce też wypadł z rytmu. No po prostu pustynia. A i ja czasu miałem trochę mniej bo rozpocząłem studia. I ostatni weekend spędziłem na uczelni dowiadując się jak bardzo jestem zacofany i ile materiału trzeba będzie nadrobić. Powiem szczerze że po sobotnim wykładzie z matematyki całkiem się załamałem, a w niedzielę dobili mnie jeszcze fizyką. Ale przyjmuję metodę małych kroczków. Nie patrzę za horyzont tylko będę brał wszystko na bieżąco. Od zjazdu do zjazdu.
A co nowego w naszym hobby?
Otóż Genialny Wydawca sięga po raz kolejny do naszych kieszeni i po raz kolejny sprzedaje nam dokładnie to samo ale nowe, lepsze, większe! Czyli kolejna armia doczekała się 7ed Codexu. Tym razem padło na Dark Eldarów. Bez większego rozpisywania się, bo kogo interesuje to sobie poszuka, a kogo nie interesuje... no cóż :-) Poniżej wszystkie nowości, które pojawiły się do tej "jakże popularnej armii". Oprócz modeli trzeba jeszcze wydać tonę dodatków z dodatkowymi zasadami specjalnymi, żeby dodatkowo zgubić tych, którzy nie siedzą  w temacie na bieżąco! Panom z Nottingham na razie dziękujemy.


  Warzone!

Na początek ogłoszenie zakończenia fazy "kickstarter" otóż wraz z wydaniem tego:

 


Wywiązali się ze wszystkich obietnic z tego projektu. I mogą wejść w nową fazę biznesu.

"What does this mean? Well, that means that ALL OF THE MINIATURES for the Warzone Resurrection Kickstarter have been manufactured! FINALLY, we are past it all and we can start pushing on. This also means that all of the folks who are waiting for their one of everything, for their two of everything, for their one of every add on... All those folks who have waited so patiently, we can finally get these parcels out to you."

Nice! :-) I kolesie nie zasypują gruszek w popiele bo kilka dni później opublikowali takie zdjęcie:


WOW!!! wydaje się, że będziemy mieli nową falę starterów! Do tego Wenusjański Szeryf wygląda zabójczo! W międzyczasie ogłosili wydanie niemieckiej wersji podręcznika! Double WOW! Może i polskiej się doczekamy, jako że Warzone w Polsce podobno sprzedaje się świetnie.




Hmmm... wydawało mi się że nie będzie o czym pisać. A tu całkiem ładny pościk wyszedł. :-) Dobrze! A jako, że wczoraj odwiedziłem Vanaheim to w najbliższym czasie spodziewajcie się nowych recenzji!

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Super bo przydalby mi sie jakis sensowny starter do legionu. A co do mojego nieodzywania sie to nie przesadzaj przecie dzonilem do Ciebie w zeszlym tygodniu. A tak na powaznie to jakies chorobsko mnie dorwalo i nici z grania.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak z innej bajki. Czytal Pan nowego MiMa ? Moze jakis poscik o nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co nie czytałem jeszcze :) nie mogę się zalogować na konto z wspieram to, a zapomniałem login i hasło do dropboxa

      Usuń