niedziela, 24 sierpnia 2014

Ogłoszenia Parafialne

Dobra chłopaki całkiem mnie już popieprzyło.
Zakładam BLOGA :)


       http://i1.memy.pl/obrazki/5a2c437064_teraz_predko_zanim_dotrze_do_nas.jpg

Zobaczymy na ile wystarczy zapału. Ale i tak piszę do Was moi drodzy maile, więc pomyślałem,  że można by było przenieść te dyskusje na inną platformę. Co wy na to?
Werciu będę cię prosił pewnie w najbliższym czasie - a pewnie już po Twoim powrocie z "włajaży" o pomoc z szatą graficzną.
Co więcej?
Po imprezie u Jacka obudziłem się jak zwykle o 5 rano. Wstałem, dałem młodemu kakao i położyłem się do łóżka. Cały dom śpi. Pora nieprzyzwoita, żeby włączyć kompa. Zasnąć nie mogę.
A tu do głowy  przychodzą różne pomysły... No cóż założenie bloga było tym najtańszym i najszybszym do wykonania :) A co do reszty pomysłów - zaglądajcie na bloga - pojawią się w kolejnych postach.

A teraz słów parę dla tych którzy trafili tu przez przypadek i nie znają mnie ani naszej Ekipy.
Ekipa przez duże "E" bo z większością znamy się już dobre 20 lat!!! Jak możecie z tego wywnioskować - stare z nas pierniki. Ale wiek ma też swoje dobre strony - np. kasa na figurki :)
Gramy we wszystko co się da. Zaczynaliśmy od "erpgów", potem wskoczyły "bitewniaki", było kilka romansów z "karciankami". Nie gardzimy też planszówkami. No i oczywiście gry, do których prąd jest konieczny. Blog poświęcam grom bitewnym, które mojemu sercu są najbliższe. Jakie to gry zapytacie? Otóż zbieram wszystko co nawinie się pod rękę!
Moim głównym systemem, w który zdarza mi się nawet zagrać to Warhammer40k. Ale oprócz tego posiadam modele do klasyków GW: Necromunda, Epic40k, Mordheim. Trzy strony konfliktu do Flames of War. Obecnie powracam do korzeni z nowym Warzonem. A w głowie już siedzi projekt do Bolt Action.
Kolejna sprawa to to że blog poświęcony będzie GRANIEM w gry bitewne a nie aspektowi malarskiemu - malarz ze mnie żaden - i nie jest to fałszywa skromność tylko fakt! Zamierzam się co prawda przełamać w najbliższym czasie. W związku z nowym projektem z wskrzeszeniem Warzona zamierzam wreszcie coś pomalować, ale nie będzie to "mięsko" które zamierzam tu publikować.
Ok młody się budzi - trzeba kończyć. To jedna z wad(?) wieku :) ma się pewne obowiązki.

W każdym razie WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE i zapraszam do kolejnych odwiedzin.

Pozdrawiam Dawid

P.S. Czekam na komentarze. :)

4 komentarze:

  1. 11:15 - zwlekłem się z łóżka. Pomożecie towarzysze? Pomożemy!
    Życzę powodzenia i samemu wiem że po pewnym czasie własne wpisy czyta się z nostalgią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne wpisy i pomalowane figurki, żeby mój syn nie pytał się "czemu te orki nie są zielone" :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inicjatywa bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysl, dobre miejsce na twoje fabularyzowane batrep'y

    OdpowiedzUsuń