piątek, 14 sierpnia 2015

ktoś łapie dwie sroki za ogon

Heyka!

ktoś łapie dwie sroki za ogon
ktoś chwyta dwie sroki za ogon
ktoś ciągnie dwie sroki za ogon
ktoś trzyma dwie sroki za ogon

  • Definicja:

    ktoś próbuje wykonywać kilka czynności jednocześnie

Witam ponownie…
Jest niewymownie, ciśnie się samo na usta za kiczowatą piosenką sprzed lat. Zryw będzie prawdopodobnie krótki, ale mam nadzieję, że treściwy. Na prośbę Majkiego o wznowienie bloga, z początku zareagowałem dość sceptycznie. Czyli zbyłem ironicznym uśmieszkiem. Ale później pomyślałem:
-Cholera zaraz, przecież co do sesji RPG miałem dokładnie to samo uczucie, a właśnie na sesji Majki przypomniał mi o blogu.
Więc może i tu warto spróbować. Dawno mnie tu nie było a podziało się całkiem sporo. Jak już pewnie zauważyliście, udało nam się wreszcie zorganizować, i rozpoczęliśmy kampanię(?) w Warhammera. Pytajnik jest dlatego, że odbyła się dopiero pierwsza sesja. A że jestem dość sceptyczny co do tej idei, to poczekam na dalszy rozwój wypadków. Co nie znaczy, że do sprawy podchodzę z dystansem. Można powiedzieć, że dość się zaangażowałem. Co w następnym wpisie udowodnię.




A co z tymi srokami z tytułu zapytacie? Ano właśnie siedzę sobie i dumam nad marnością życia mojego. A właściwie nad moim słomianym zapałem. I nad ilością projektów hobbistycznych, które mam rozpoczęte. A co do których nigdy nie starcza mi wytrwałości, żeby je zakończyć.
Próbowałem sobie przed chwilą poukładać w Excelu, wszystkie otwarte wątki, i w momencie gdy myślałem, że lista jest już zamknięta przypomniałem sobie o dwóch dodatkowych. A gdy piszę te słowa do głowy wpadł mi jeszcze jeden rozpoczęty projekt, schowany gdzieś na dnie szafy w piwnicy.



Pomyślałem, że fajnie by było opisać wszystkie te projekty na blogu.
Dałoby mi to świetny pretekst, aby poodkurzać, przeszukać, posegregować, uporządkować, a i pochwalić się całemu światu – czyli garstce czytającej tego bloga – jakież to pomysły zakwitły swego czasu w mojej główce.
Ale po kolei, może na początek lista projektów. Kolejność dowolna, aczkolwiek zaczynam od tych, które mam aktualnie na tapecie. I tu już będę miał problem, bo jak zwykle jedna armia na system to dla mnie za mało, więc w punktach przywołam jedynie system, a w podpunktach armie, które posiadam. (w mniejszym lub większym stopniu) Acha! Ograniczam się tylko do tematyki gier bitewnych. RPG, światy wirtualne, gry karciane, i inne sprawy na razie pomijam.

               1.       Bolt Action
                           Armia Sowietów
                           Armia Amerykanów na Pacyfiku
               2.       X- Wing
                           Rebelia
                           Imperium
               3.       Mordheim
                           Reiklanders
                           Marienburgers (?) wyszły mi burgery :-) a chodziło o Najemników z Marienburga
               4.       Warhammer 40 000
                            Imperial Fists
                            Black Templars
                            Tyranids
                            Orks
                            Tau
                            Demonic Guard (Astra Militarum opanowana przez Chaos)
              5.       War Zone
                            Capitol
              6.       Gorkamorka
              7.       Necromunda
                             Van Saar
              8.       Flames of War
                             Sowieci
                             Niemcy
                             Brytyjczycy
                             Amerykanie

Kurde całkiem imponująca ta lista się zrobiła. A to tylko projekty, które aktualnie posiadam. Nie wspominam nawet o modelach, które przeszły przez moje ręce ale zostały już sprzedane...
Ok plan jest taki: Rozpoczynam właśnie urlop, i do każdego z punktów postaram się napisać, po jednym poście, okraszonym zdjęciami modeli w moim posiadaniu. Co z tego wyjdzie sam jeszcze nie wiem, ale plan jest. A na razie żegnam Was ciule.
Pozdrawiam wszystkich czytających.
CZEŚĆ!!!

Ps. Dziś rano się obudziłem ze strasznym uczuciem, że pominąłem coś w liście...
      9. Epic!!! (sponsorowany przez literkę M jak Majki)



1 komentarz:

  1. No w końcu coś sie ruszyło i masz szczęście że o Epicu ni zapomniałeś bo już Ci miałem to wytknąć

    OdpowiedzUsuń