niedziela, 1 lutego 2015

Rise from the dead

Heyka!



OH MY GOD!
Witajcie w 2015r. Zaliczyłem niezły przestój. I pewno większość z was spisała tego bloga na straty. Ale nadszedł wreszcie czas na powrót. Nie twierdzę że powrót będzie w jakimś wielkim stylu gdyż nadchodzące dwa tygodnie to poprawki z przedmiotów, których nie udało się zaliczyć w terminie Ale niestety...
Czemu ja taki głupi byłem i się nie uczyłem jak była na to pora?!?! UWAGA PRZESŁANIE DLA CAŁEJ MŁODZIEŻY!!!

RÓBCIE STUDIA ZARAZ PO SZKOLE ALBO NIE RÓBCIE ICH WCALE!!!

Normalnie masakra. Ni z tego ni z owego zastała mnie sesja i wyssała resztki wolnego czasu. 



 Dzisiaj zaliczyłem fizykę na 4.5 i wiem już , że:


Tym egzaminem zakończyłem oficjalnie sesję. Więc mogę zająć się poważniejszymi sprawami :-)

Fakt, że nie działo się nic ciekawego w naszym growym światku dodatkowo nie pomagał mi się rozpędzić. na domiar złego wena także mnie opuściła i efekt był taki, jak widać. Ale mam nadzieję się poprawić. I w nadchodzących tygodniach będę się starać powoli wracać do rutyny i bardziej regularnego wrzucania postów.


No pierwsze koty za płoty! Na początek wystarczy, ale za chwilkę wrzucę drugiego posta sponsorowanego przez Michora więc:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz