czwartek, 1 września 2022

Dawno mnie nie było!

 Dawno mnie nie było!

Ale nie – nie jest to powrót do pisania bloga.

A na pewno nie w tym formacie w jakim kiedyś planowałem go prowadzić.

Tym razem to będzie raczej rodzaj pamiętniczka wyłącznie dla mnie.

Więc jeżeli to czytasz - to natychmiast przestań! I skontaktuj się z lokalnym punktem segregacji odpadów komunalnych! 😉

Żarcik! Oczywiście, że chcę żeby czytali to inni ludzie. Inaczej nie publikowałbym tego w ogólnie dostępnym Internecie.

Więc czytajcie, komentujcie, piszcie do mnie i umawiajcie się ze mną na granie! Może wspólnie stworzymy ciekawy kontent. Zapraszam!

 

Na pewno nie ma co oczekiwać regularnych wpisów – próba trzymania tempa i częstych wpisów zabiła mi całą radość z pisania i przestałem robić bloga już poprzednie dwa razy.  

Ale jestem z powrotem i jeżeli przydarzy się tak przyjemna gra jak w dniu wczorajszym – dzięki Misiek! – to na pewno będę starał się coś wrzucać.

A w międzyczasie jak mnie nie było podziało się – sporo!

Po pierwsze:

Druk 3D.  Od zeszłego roku zostałem regularnym drukarzem. I powiem Wam, że drukowanie to hobby samo w sobie.

Ale to temat na zupełnie inny wpis… 😉

Po drugie:

Wyszedłem z piwnicy! I Niestety nie jest to związane ze zmianą zamieszkania.

A zmiana wynika z palety gier w jakie obecnie grywam.

I to chyba jest po trzecie:

Właściwie całkowicie porzuciłem gry które wymagają stołu 6x4 i tysiąca figurek i logo GW na rzecz małych skirmiszów i innych gier tematycznych.

Co na pewno będziecie mieli okazję zobaczyć w najbliższym czasie.

To na koniec tego wpisu kilka (kilkanaście?) randomowyc zdjęć z okresu w którym blog był martwy niczym dusza polityka 😉

Zapraszam do dalszego czytania i pozdrawiam Was serdecznie!


































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz